- "Про
схвалення методичних рекомендацій щодо складення регіональних планів
створення освітніх округів та модернізації мережі професійно-технічних,
загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі шкіл-інтернатів"
- "Про організацію інклюзивного навчання у
загальноосвітніх навчальних закладах" Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12
- Про затвердження Правил безпеки під час проведення
навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії
загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства
надзвичайних ситуацій від 16.07.12 № 992)
- Інструктивно-методичні
матеріали "Безпечне проведення занять у кабінетах
природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних
закладах"
- Про затвердження Порядку надання навчальному закладу
статусу спеціалізованого навчального закладу спортивного профілю Постанова
КМУ №1354 від 28.12.11 року
- Інструкція
про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури
- Інструкція
про переведення та випуск учнів навчальних закладів
- Інструкція
з обліку дітей і підлітків шкільного віку
- Інструкції
про організацію та діяльність гімназії, Інструкції про організацію та
діяльність ліцею
- Інструкція
про організацію та діяльність ліцею
- Інструкція
про порядок ведення трудових книжок працівників
- Інструкція
про порядок прийому учнів до навчальних закладів на конкурсній основі
- Інструкція
про порядок замовлення, видачі та обліку документів про освіту
- Інструкція
про виготовлення і правила користування Єдиним квитком
- Інструкція
про порядок встановлення плати для батьків за перебування дітей у
державних і комунальних дошкільних та інтернатних закладах
- Порядок
проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень
випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти
- Рекомендації
щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних
екскурсій та навчальної практики
- Інструкція
щодо ведення класних журналів у 1-4 класах
- Інструкція
щодо ведення класних журналів у 5-11 (12) класах
Інструкції
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар