середа, 6 лютого 2013 р.

До Уваги!


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044)486 24 42, факс (044) 2361049ministry@mon.gov.ua


від   30.01.13    _1/9-61_
від              ___ на №   _____


                                                                         Міністерство освіти і науки,
                                                                         молоді та спорту Автономної
                                                                         Республіки Крим, департаменти
                                                                         (управління) освіти і науки (молоді
                                                                         та спорту), обласних, Київської та
                                                                         Севастопольської міських
                                                                         державних адміністрацій

Щодо впровадження
навчального посібника

Сучасна державна політика зумовлює нові вимоги до системи освіти щодо забезпечення якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами,  їх реабілітації та інтеграції в соціум. Зокрема, статтею 3 Указу Президента України від 19 травня 2011 року № 588 „Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями”,  визначено завдання щодо розроблення навчально-методичних матеріалів для забезпечення навчання дітей з розумовою відсталістю різного ступеня.
Одним з таких навчально-методичних матеріалів є навчальний посібник О. В. Гаврилова ”Особливі діти в закладі і соціальному середовищі” (Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.ISBN 978-966-496-085-1), розміщений на офіційному веб-сайті МОНмолодьспорту. Навчальний посібник розміщено на офіційному веб-сайті МОНмолодьспорту у підрозділі „Освіта осіб з особливими потребами” розділу „Дошкільна та загальна середня освіта”.
У посібнику розкриваються питання організації роботи з дітьми з помірною і тяжкою розумовою відсталістю, запропоновані деякі напрацювання з діагностики актуального рівню їхнього розвитку, ґрунтовно описані методики формування комунікативної та практично-діяльнісної поведінки тощо.


Заступник Міністра                                                                  Б. М. Жебровський



Немає коментарів:

Дописати коментар