середа, 11 грудня 2013 р.

Презентація проекту «Тепле приміщення – здорове покоління»




10 грудня 2013 року в Новоєгорівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася презентація проекту «Тепле приміщення – здорове покоління», яку підготували учні 6 класу під керівництвом Шойко Л.В.
.
Виконання цього проекту стало можливим завдяки програмі Intel «Шлях до успіху», яку учні успішно опрацювали в минулому навчальному році за курсом «Компютерні технології для місцевої спільноти». В ході презентації проекту, учні повідомили, що коли настав час вибирати тему, яку хотілося б розглянути в першу чергу, то одноголосно погодилися, що потрібно обладнати клас, який за ними закріплений, а саме кабінет фізики зробити затишним і теплим. Для цього потрібно було зробити косметичний ремонт кабінету, замінити вікна, та з метою економії електроенергії замінити лампи розжарення на енергоекономні.

Учні діяли спільно з батьками, адміністрацією школи, громадськістю.

До ремонту кабінету було залучено 710 грн., які змогли скооперувати батьки учнів, всі учні взяли участь в ремонтних роботах.

Найскладнішим було знайти кошти на заміну вікон. Учні з розяснювальною роботою звернулися до керівників організацій, приватних підприємців. Так активними учасниками проекту стали: Олійник П.В., Чупак Л.М., Кремер О.О., ДНВП “Золотий колос” (директор Скачков Олександр Леонідович), ПП “Корона” (директор Онищук Володимир Іванович), ТОВ СП “Нібулон” (директор Расєєв Микола Миколайович).  Таким чином було скооперовано 5080 грн.

Завдяки коштам, зібраним  на шкільному ярмарку – 2246 грн. була проведена заміна 102 ламп розжарення на енергоекономні по всій школі.

Учні виконали завдання проекту, досягли успіху і задоволені результатом.

Як результат учні отримали світлий, затишний клас та сертифікати про успішне завершення курсу «Компютерних технологій для місцевої спільноти», вчитель  Шойко Л.В. випробувала у своїй практиці інноваційний підхід до навчання «Метод проектів».

Отже, обрана тема та форма проекту були вдалими, тому що ця робота обєднала дітей, батьків, керівників організацій, приватних підприємців, громадськість; проект дав позитивний приклад для дітей і батьків, які не були учасниками проекту; в процесі підготовки проекту виявилися організаційні та лідерські здібності тих дітей, які не проявляли їх на звичайних заняттях; загальна цікава справа спонукала учасників проекту до самостійної пошукової роботи – під час підготовчого та основного етапів діти зверталися до спеціальної літератури, Інтернету, керівників установ; помітно розвинулись комунікативні навички – практично всі учні знайшли спільну мову, творчо співпрацювали, переживали за виконання намічених заходів; на практично-виконавчому етапі роботи над проектом до учнів активно підключилися батьки, які не тільки надавали допомогу в ремонті приміщень, але й підказали декілька цікавих ідей щодо придбання енергозберігаючих лампочок, вікон. Дух партнерства панував не тільки серед  дітей, але й серед  батьків; метод проекту виявився актуальним, продуктивним і може бути використаний в навчальному закладі поряд з традиційними методами .
Н.Шевчук





 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар