середа, 30 січня 2013 р.

Засідання районної творчої групи з розвитку початкової освіти



28 січня 2013 року на базі Баштанської ЗОШІ-ІІІ ст. №1 відбулося засідання районної творчої групи з розвитку початкової освіти. Членами групи проаналізовано 14 уроків-екскурсій «Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі», розроблених шкільними методичними об′єднаннями вчителів початкових класів за новою програмою «Природознавство  1 клас - К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 » і підручником Ірини Грущинської – Київ: Видавничий дім «Освіта»2012.                                                                             Рекомендовано:                                                                                                                                  

1. Направити на розгляд обласної лабораторії з розвитку початкової освіти такі роботи:                                                                                                                    «Осіння подорож в природу», Котєгової Світлани Тимофіївни, вчителя початкових класів Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст..№2;                                                           
«Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі», шкільного методичного об′єднання вчителів початкових класів Доброкриничанської ЗОШ І-ІІІ ст.. у складі: Коптєвої Інни Анатоліївни, Семенюк Людмили Денисівни, Коливанової Марини Олександрівни, Ковальової  Раїси Вікторівни;                                       
 «Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі», творчої групи  вчителів Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 у складі Котенко Валентини Володимирівн, Рещіковець Валентини Олександрівни, Гойванович Марії Павлівни, Новицької Ірини Анатоліївни.                                                                                                                          

2.Надати можливість всім педагогічним колективам району ознайомитися з результатами проведеної роботи; (Скинути 31 січня на електрону почту загальноосвітніх шкіл папку «Уроки – екскурсії»)                                                                                                                     

3.Класоводам майбутніх першокласників творчо підійти до використання наданих матеріалів;                                                                                               

4. Звернути увагу на такі моменти:                                                                                        
а) використання поетичних творів є корисним прийомом предметного унаочнення деталей, адже діти впізнають опоетизовані прообрази побаченого, почутого в природі, однак не слід зловживати ним;                                                                                                          
б) слухайте уважно думки учнів;                                                                                                   
в) користуватися предметною термінологією;                                                              
г)матеріали надсилати своєчасно 

Немає коментарів:

Дописати коментар