28 січня 2013
року на базі Баштанської ЗОШІ-ІІІ ст. №1 відбулося засідання районної творчої
групи з розвитку початкової освіти. Членами групи проаналізовано 14
уроків-екскурсій «Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі»,
розроблених шкільними методичними об′єднаннями вчителів початкових класів за
новою програмою «Природознавство 1 клас -
К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 » і підручником Ірини Грущинської – Київ:
Видавничий дім «Освіта»2012. Рекомендовано:
1. Направити
на розгляд обласної лабораторії з розвитку початкової освіти такі роботи: «Осіння
подорож в природу», Котєгової Світлани Тимофіївни, вчителя початкових класів
Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст..№2;
«Спостереження
за осінніми змінами в живій і неживій природі», шкільного методичного об′єднання
вчителів початкових класів Доброкриничанської ЗОШ І-ІІІ ст.. у складі: Коптєвої
Інни Анатоліївни, Семенюк Людмили Денисівни, Коливанової Марини Олександрівни,
Ковальової Раїси Вікторівни;
«Спостереження за осінніми змінами в живій і
неживій природі», творчої групи вчителів
Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 у складі Котенко Валентини Володимирівн,
Рещіковець Валентини Олександрівни, Гойванович Марії Павлівни, Новицької Ірини
Анатоліївни.
2.Надати можливість всім педагогічним колективам району ознайомитися з
результатами проведеної роботи; (Скинути 31 січня на електрону почту
загальноосвітніх шкіл папку «Уроки – екскурсії»)
3.Класоводам
майбутніх першокласників творчо підійти до використання наданих матеріалів;
4. Звернути увагу на такі моменти:
а) використання поетичних творів є корисним прийомом предметного унаочнення
деталей, адже діти впізнають опоетизовані прообрази побаченого, почутого в
природі, однак не слід зловживати ним;
б) слухайте уважно думки учнів;
в) користуватися предметною термінологією;
г)матеріали надсилати своєчасно
б) слухайте уважно думки учнів;
в) користуватися предметною термінологією;
г)матеріали надсилати своєчасно
Немає коментарів:
Дописати коментар